Nieuws gefilterd op niets

Afscheid Erik Verheijen als raadslid

lintje van Roger de Groot

Hieronder de voordracht van ons aftredend raadslid Erik Verheijen. Hij ontving daarbij, na 12 jaar in de raad gezeten te hebben, een lintje van de koning uit handen van burgemeester Roger de Groot!

Campagne in Koekange

Campagne op 3 februari, samen met de PvdA. In het midden onze lijsttrekker Imke Berghuis.

Imke Berghuis nieuwe lijsttrekker

Voor de verkiezingen van de gemeenteraad van 21 maart aanstaande prijkt er een nieuw gezicht op plaats 1 van de kieslijst van GroenLinks. Het betreft Imke Berghuis (55), uit Zuidwolde en werkzaam als vrijwilliger voor juridische ondersteuning bij Vluchtelingenwerk in Hoogeveen. De afgelopen jaren was Imke actief als bestuurslid van de Wolder afdeling van GroenLinks. De plaats als lijsttrekker kwam vrij nadat Erik Verheijen, die de laatste jaren GroenLinks als eenmansfractie in de raad vertegenwoordigde, zich om gezondheidsredenen terugtrok van de eerste plek op de kieslijst.

Kandidatenlijst GL De Wolden

Nadat Imke Berghuis per 1 februari 2018 het lijsttrekkerschap van ons huidige raadslid Erik Verheijen heeft overgenomen, is de kieslijst van GroenLinks De Wolden aangepast. Erik ondersteunt zover mogelijk de overgang. Ook de steunfractie zal worden uitgebreid en er zijn plannen hoe we meer mensen zullen gaan betrekken bij het werk in de raad!